torsdag 15 maj 2008

fixat bilen bland annat!

Tjaba Tjena

Igår var jag i och träffa läkaren för första gången. allt gick bra. jag ska bara träna lite mer på att lyfta huvudet och inte ligga på samma sida hela tiden. jag har en favorit sida förstår ni.

Men nu har jag en massa bra bilder igen. en 'är ifrån måndagen när jag och morsan var ute och gick. Vi var då förbi Angela och Natalie som bor inne i skogaby. Här är dom och Jag.

Sen igår var jag ute och gick i stan med Kevin min polare från skummeslöv. Morsan och hans mamma gick i samma föräldra grupp. så våra morsor gick och babbla och vi sov så gott i vagnarna. dom passa på att fika med mitt på torget. samt tränga av några från trottoaren.



detta är Kevin

I dag så har jag och morsan varit duktiga vi har fixat bilen eller nästan fixat bilen vi var på euro master och kolla så att dom nya fälgarna funkar till våran bil. Farsan hade skrivit ett papper med frågor som vi skulle ställa. Nu är det gjort ska jag bara beställa nya däck och kränga på dom sen är det klart. Ser ni min bil i luften där bakom genom fönstret?


Sista bilden är på mig och Farsan i soffan vi "råka" somna där. visst e vi lika och söta där vi håller handen. Men det syns nästan att Farsan tjuvsover. Han brukar ju annars snarka så högt ju och gapa stort. ;o) hehehe
Nej, nu ska jag hjälpa morsan göra maten så den går att äta idag.
Kram Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju tur att du inte fotta morsan ! Att min polare Gabriel har med mig på sin blogg tycker jag e helt OK ! :)
Det var skojj o leka igår, även om jag somnade gott där på torget, likabra det, som morsorna tjattra, men jag leker gärna igen´, men då får du o jag ta i från tårna så vi kan överrösta dem *thi* KRAMEN / Kevin

Anonym sa...

Hej på er
Det var hemskt vad du och pappa är trötta.Tur att mamma är vaken och håller koll på er. Bra att du håller i gång med gympan duktigt...
Kram på er från Faster Rosi med flera.