måndag 5 maj 2008

Stockholms Helg!!

Tjaba Fans!

Vilken helg jag har haft. Till och med hunnit med att vara lite förstoppad. hehehe ingen fara allt rinner på som vanligt nu. ;o)

Denna Helgen har jag varit i stockholm och träffat min Farfar. Han bor i Hagsätra med sina fyra katter. Men det var bara två som ville komma fram och hälsa på mig. Katten Gosan var snäll och kela mitt huvud och fossing.


sen har vi min Farbror Lasse och Faster Lena. håll me dom att Farsan och Lasse är lite lika. Det var hos dom som vi bodde Jag, morsan och Farsan i deras lilla gäststuga. funka alldeles utmärkt för det fanns mikro och allt. så jag fick min mat värmd.;o) Vi hade det jätte mysigt och de blev grillat och allt. Men morsan har svurit lite nu när vi kommit hem eftersom Faster Lena gått och buriot på mig så mycke nu så vill jag ju mer än gärna fortsätta med det. så morsan kommer få användning av bärselen det vill jag lova.

Sen har vi min små kusiner. Mikaela och Patrik. Mikaela (Mikis) är helt manga tokig och sitter bara med manga nästan hela tiden. hehehe Men Morsan säger att hon tyckte om det japanska godiset hon hade och var så snäll och dela med sig av.

Patrik är en gamer. han sitter helst vid sin dator och spelar spel där. Han hade faktiskt fått ett snyggt PSP också i födelsedagspres.

Det ska bli kul när dom kommer hit och hälsar på hos mig. Morsan säger att hon tycker dom båda så söta och gulliga och dom var jätte snälla nu när vi var där och hjälpte mamma med småsaker. tack gullungar.



Sen hade jag en väldans tur för pappas äldsta syrra som bor på Gotland råka vara i stockholm denna helgen med hälsa på hos sin äldsta son Robban. en till av mina kusiner. han e lika gammal som Farsan så jag kommer väl inte få leka så mycke med honom kanske.Men jag fick gullat lite med Faster Rosi med. ;o) Blev en kanon bild på Farsan, Rosi och mig tycker morsan.





Sen passa jag på att träffa min polare Jonathan med, Han kommer jag leka med sen i sommar på stranden. Han fick en snygg tröja med sitt namn och Döskalle på och en passande mössa till. Han Tyckte om den. Morsan andades ut. Men han kommr jag npg aldrig komma ikapp. han var ju jättestor jämnfört med mig. men han leder med några månder med. han föddes den 21 december. Morsan tyckte om hans mamms bakning. ;o)

Vi var även inom Ninni och Robban och deras två hel vilda tvillingar. ;o) hehehe skoja bara dom e inte mer vilda än vad jag kommer bli tror jag. Dom var på och kela mycke dom med försiktigt såklart. Dom kommer jag också träffa sen i sommar eftersom deras Morfar Bor förbi knäred och en bit upp i skogarna där. så dom ska åka dit i sommar. ;o)

Vi har Daniel till vänster och Natalie till Höger här.

Vad var det mer som jag har hittat på i stockholm. hmm fick en massa presenter.snygga kläder av faster rosi. Min första shorts bl.a, puhbjörn av Faster lena och company. Även enbody av Faster Lenas syster. sen fick jag en bärsele och en grunka som man kan sätta på vagn eller bilstol som påminner lite om babygym och som jag kan ha och träna på den är bara mer portabel. ;o)

Morsan fick en snygg ammningskudde av Vevve, Hon hälsar och tackar så jättemycke. hon har inte lika ont i armen numera. ;o)

Hoppas nu inte att det är någe jag glömt som hände i Stockholm eller nån som jag glömt nämna. hmm tror inte det.

Tills nästa gång Kram Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er
Vilken tur jag hade som fick träffa er när jag nu var i stockholm blev ju resan helt ok kul var det och träna på nu till vi ses i sommar välkommna till oss på Gotland
Många kramar från Hans o Faster Rosi o stor kusinerna