torsdag 8 maj 2008

Sommarväder!

Tjaba Fans!

Vad har jag hittat på nu undrar ni säkert.


Jag har träffat min andra faster från reftele. Faster Ammi heter hon. Vi träffades i halmstad i Onsdags efter hennes arbetsintervju. Hon och jag gosa medans Morsan käka lunch. Samt att ajg ville ha lite lunch jag med. gissa om direktörerna runt omkring var sotis på mig som låg där och smutta. hehehe synd om dom som bara får äta resturang mat.

Sedan gick vi runder på stan en runda. Synd bara att jag inte har någe fotobevis morsan glömde kameran. suck fattar inte hur hon lyckas med det.


Idag var jag och Morsan i de djupa skogarna där tomten bor. hehehe nyfikan på var vi var eller hur. vi var faktiskt hos min Mormor Nenna. Satt ute i trädgården och myste. jag låg i vagnen i bara body och hade det hur gott som helst medans morsan satt och surpla kaffe.


Denna dag Glömde morsan INTE kameran vilken tur. Glömde ju nästan berätta att jag hade två stora vovvar som vakta min vagn med. Gösta heter den lilla, men han är äldst i ålder. den stora heter Erik. Kallas Prins Erik. Han e fortfarande under året som jag så han e lite busig. Men båda vakta mig alldeles utmärkt. kände mig hur trygg som helst.


Nu ikväll ska jag bara slappa på altanen och mysa med pappa.
Kram Kram

Inga kommentarer: