tisdag 13 maj 2008

Pingsthelgen!

Tjaba alla fans

Min pingst helg var väldigt lugn och harmonisk för alla utom min Morsa. hahaha
jag passa på att ändra mina sovvanor denna helgen. Men bara under helgen. vakna tre gånger mellan 12 och sex på morgonen. hehehe jag var ju hungrig ju. kanske svälter eller nåt.
sen passa jag på att sova nästan hela dagen. så jag orka med natten igen.
fast jag var vaken lite när jag kela med Mormor Susse och moster Hanna det var mysigt. Sen var min Morbror Hampus här med han busa med mig också. visa en massa konstiga trix med händerna. hmm får se mer noggrant nästa gång han kommer hur han gjorde.

Men det var allt för denna gång. morsan har börjat slarva med Kameran som ni ser suck pust och stön. Dax att ta fram ox piskan igen och be pappa om hjälp så jag orkar lyfta den. ;o) hehehe

Kram Kram

Inga kommentarer: