tisdag 6 maj 2008

Öppna och efterkontroll.

Tjaba Fans!

Jag valde att inte diktera någe i måndags eftersom jag och morsan bara slappa hela dagen. starta bara en diskmaskin och lagade mat annars värmde vi soffan. var jobbigt att vara i stockholm kom vi fram till hon och jag.

Men idag hade vi inte tråkigt först kom morfar på förmiddagen och fixa ute på gårdsplanen och grävde i morsans rabatt. Jag övervakade från altanen i min vagn låg och lyssnade så att spaden gick varm och slumrade lite. hehehe.
Morfar var verkligen jätte duktig och det blev jättefint.
efter lunch åkte vi in till öppna förskolan och Babyettan som våran grupp heter visst. hehehe koolt va.
Jag lekte med Albin, sebastian, evelina och Kevin en annan av mina polare var där med idag. Jätte roligt, just när vi kom så höll alla på att äta så jag halv satt hos morsan och kolla på. Sen missa jag när alla sjöng för morsan hade tid hos sin barnmorska. Morsan blev undersökt och allt var grönt sa dom til och med hennes blodtryck fast hon har mig och ta hand om. hehehe men jag är ju så snäll så det är ju ingen fara.

Men morsan var klantig idag eftersom hon glömde kameran, e ju typiskt så ni får vänta lite med att se foto på min polare Kevin.

efter Öppna och efterkontroll och sen fika på öppna igen. så åkte jag hem till evelina i veinge och fika lite till. hehehe morsan och jag e Fika monster.. hehehe

Tills nästa gång ta det lugnt

Kram kram

Inga kommentarer: