onsdag 30 april 2008

Hård Träning!

Tja Fans!


Idag har jag haft gymnastik direkt på morgonen.
allt för att jag ska fortsätta bli hulken så mitt gym åkte fram och jag träna hårt. vilket syns på videon. Morsan Filma och kunde inte hålla snattran typiskt.


Sen har vi mys bilden på mig och Farsan igår kväll när Morsan hade fullt upp med att diktera vad jag berättat innan. jag blev så trött så jag somna.


Idag ska Tant lollo komma förbi en runda har gjort en sak till Jonathan i Stockholm som han ska få. hehehe Coolt.


Nej nu måste jag fortsätta sätta fart på Morsan än så länge har hon ju bara planterat blommor och hängt upp 2 maskiner tvätt och har den 3:e i. fram med piskan.


Kram Kram

1 kommentar:

Jonathan sa...

Jonathan e jätte nyfiken på vad det kan vara som tant Lollo har gjort!!

Kram kram