tisdag 29 april 2008

Första Gången på Öppna förskolan!

Halloj alla Fans!




Idag var jag på Öppna Förskolan för första gången, dom sjöng och jag passa på att tömma magen. ;o) hehehe Det lät faktiskt inte så hemsk. Men jag satt vid sidan om idag och titta på lite. var inte riktigt vaken ser ni. Här är jag snyggingen..

Men jag träffa nya polare och Morsan var duktig och fick kort på allihop. Ibland kan hon.

Tjejen som gjorde oss sällskap dit var Evelina och hennes mamma Ulrica. Det var kul och Evelina försökte ta av mig kläderna snodde min socka och till råga på allt smaka hon på den. hehehe, tur hon inte vet var jag varit med den. Men hon e alltid en glad liten tjej..

Sen har vi Albin som jag lärde känna redan i magen, Våra Morsor gick på samma föräldragrupp ser du. Det var kul att träffa honom igen. han hade några fler dubbelhakor än mig men efter min vägning idag såg vi att jag knappar in på han.. hehehhe Men han är ju några veckor äldre än mig så jag kommer få kämpa ett tag till. Men här är han




Sen har vi då Sebastian kvar. Han var första gången jag träffa. Men min Morsa känner hans Mamma sen hon bodde i lillatjärby och hans Pappa har visst hyrt lägenhet av Morfar. Det ska bli kul att lära känna honom med.


Det var dom viktigaste som jag träffa idag och snacka med och lekte med på golvet. vi satt i ring och våra morsor snacka för fullt och vi hade problem med att överrösta dom kan jag berätta, inte det lättaste med kacklande morsor. Men vi ska dit igen så jag får tränat upp rösten. Här sitter dom allihop utom jag och morsan som står bakom Kameran.



Nej, dags för Käk och sen sova sängen säger morsan, Just de ja jag fixa även lysrören inne på toan för dom gick ju i sönder så Morsan hade svårt att byta blöja på mig. men det är fixat nu så nu kan jag ta i igen...



Kram Kram





Inga kommentarer: