onsdag 9 april 2008

Onsdagen!!!

Idag har jag varit ifrån morsan för första gången....

Kan ni tänka er att jag varit hos Mormor Susse och Morfar i hela 4 timmar själv med dom utan morsan och farsan.
Dom skule iväg på nåt spektakel med Morbror Hampus i hans skola... Jag fick inte följa med och det verkar som att jag gjorde rätt i att var hos mormor susse och morfar istället. Farsan påstod att han hade sår i öronen efter att ha lyssnat på allt fiolspelande av gammeldags musik. nu snackar vi 1600 tals musik och den moderna versionen av musiken kom från 1907. Ler tycker lite synd om Farsan ändå. Men Morsan sa att morbror Hampus var duktig i sin pjäs och gjorde inge fel.

Jag har ju då passat på att kräcka ner mig äta ca 170 ml i bröst mjölk. samt varit vaken nästan hela tiden. Så när morsan kom till baka och jag hörde hennes röst passa jag på att somna med en gång. Ville ju inte att hon skulle tro att jag haft tråkigt.

Morfar bar runder på mig lite med men han våga inte värma min mat. han trodde han skulle göra den för varm. silly morfar...

nej, nu ska jag ha mat igen.. MORSAN FIXA KÄK!!!!!!!!!!!!!!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

En sådan snäll kille är inte svår att passa. Men han behöver arbeta upp sitt intresse för allsvenskan... ;-)

Puss puss från mormor Susse