fredag 11 april 2008

Torsdag och Fredag!






Tjaba tjena!!

I torsdags var jag och morsan hemma och tog det lugnt morsan små fixa hemma vid och jag låg och lulla på min fälle mest.

Vi gick ut och gick en runda på 4 km fram och tillbaka på våran grusväg. ;o) nu vet ni hur lång vår väg e. jag sov hela tiden i min vagn.
Vi var faktiskt inom både min gammelfarmor och gammel farfar samt gammelfarmors bror stig.

Gammelfarmor passa också på att köra mig lite i vagnen hon tyckte den rulla lätt och fint och att hantaget var mycke skönt att hålla i. det finns bildbevis på detta men min farmor förbjöd mig att lägga ut en bild på henne här på nätet

Så istället får ni en bild på mig i vagnen. fast jag syns inte är alldeles nerbäddad och har det mysig. men ligger där bakom laban spöket. myggorna kom inte åt mig kan jag berätta. hehehe


Sen idag har jag inte hittat på särskilt mycke alls. jag har haft lite ont i magen idag så jag har sovit dåligt och så har jag fått besök med, av tant annika, Tant linda och tant Lindas dotter olivia. Fick en super cool bodypyjamas som det står little tiger på. och det e ju jag en tiger grooowwww. hehehe. men jag var väldigt snäll när dom var här tyst och gulig på alla vis och titta stort och charma dom allihop. hehehe.
Sen så har ju morsan äntligen tagit kort på mig i min nya supersnygga massage/lekt babysitter som jag fått av min mormor Nenna. duktigt morsan att du äntligen fick tagit kort på de. har ju bara haft den i snart i en vecka......
Men bara för att retas med morsan vägra jag titta in i kameran.

Så här vaken brukar jag vara nu. mer och mer för varje dag och sysselsätter min morsa hela tiden.

Till nästa gång mina fans...

Kram kram

1 kommentar:

Elli sa...

Vilken härlig bild! Linn hälsar så gott till dig, Gariel. Hälsa dina päron från mina. KRAM