onsdag 9 april 2008

Måndagen!!

Hej Igen!!


På Måndagen Gav jag och morsan oss ut på vår andra lite längre tur med bilen. vagn och allt med igen.


Denna gång bar det iväg til Mormor Nenna. Äntligen........ Jag har ju sett fram emot att få träffa henne med. men antingen så har vi varit sjuka eller så har hon varit sjuk. suck men nu bestämde morsan att det inte fanns några hinder längre.


Vi var faktiskt hos mormor Nenna hela eftermiddagen och en liten bit in på kvällen tror morsan trötta ut henne lite. Förlåt säger morsan till mormor Nenna.



Annars tycker jag att det var mycke trevligt hos mormor Nenna fick träffa prins Erik och Gösta. Erik var faktiskt framme och pussa på mig... Ler. var lite mysigt jag blev inte rädd eller nåt sånt. Sen så åt jag lite mat och sedan var det ju dax att sova opch gud vad gott jag sov i lungaro. så heter det hos mormor Nenna.


Fast Mormor Nenna tyckte ju at jag var lite tråkig som bara sov hela tiden men jag kan berätta att jag sov "nästan" lika gott sen när jag kommit hem. Ska försöka hålla mig vaken nästa gång som jag kommer till dig Mormor Nenna.


Sen måste ju Bild bevis in med, jag och Mormor Nenna här. ser ni jag bara sover.. hehehe


Sen måste jag säga tack till Mormor Nenna för min snygga babysitter. Djungel motiv och allt och massagen funkar utmärkt.
kommer bild bevis på detta senare eftersom morsan slarvat med kameran. suck förstår ni vilket jobb pappa har med att hålla reda på henne ibland och på minna om allt.
Samt mitt snygga påsk ägg. JAg fick en snygg body och en liten snuttedjur ( morsan kallar dom det) och en liten höna med massa krusiduler på som jag kan pilla med. ett super påskägg var de. Glöm heler inte min snygga tavla som nu sitter ovanför sängen och mina nya haklappar med nalle puh.
Förstår alla hur bortskämd jag blir........ hehehehehe
Kram Kram alla fans

Inga kommentarer: