torsdag 24 april 2008

Morsans Jobb!!

Hejsan alla Fans


Idag var jag på Morsans Jobb Veinge Tryckeri. Det är andra gången som jag e där men första gången räknas knappt för vi var bara inom och sa hej den gången. Denna gången hann jag till och med käka lite och så bjöd morsan på tårta till dom eftersom hon fyllt år och blivit gammal stackaren.


Det var kul att träffa morsans chefer dom var trevliga och snälla. Mats heter den långe killen sitter till vänster på kortet och den andra killen heter Christer. Båda var framme och busa med mig och gullade med mig. samtidigt som dom kolla upp en massa saker till Morsan som hon inte hade koll på.



Efter att vi varit på Veinge Tryckeri så åkte vi vidare till farsans Jobb för han jobbar ju bara 150 meter därifrån. När vi kom dit så var farsans Chefs dotter där, Evelina heter hon. blev nästan lite småkär. synd att man e trolovad redan. suck, men håll med om att hon är en pärla. hon e ju då lite äldre än mig. men det gör väl inget skiljer ju bara nästan 6 mån.

Efter det åkte vi hem jag och Morsan och jag ville ha mat igen. måste ju Äta då och Sova då....

Tänkte att jag får lägga in en sista bild och det var faktiskt Johanna på Veinge Tryckeri som tog denna bilden på Morsan och mig. visst blev den bra ( Synd bara att jag Blunda). jag fick föresten en snygg body samt en Super gullig mössa med grodor på. Får hoppas att Snokarna som Göran (Morsans Andra Bebis) brukar fånga inte ser fel på min mössa och dom andra froggisarna. Men visst blev bilden super. Hon e ju lite hobby fotograf . Men hon var lite feg för hon våga inte hålla mig. Jag som e så snäll...... hade kanske små Fisit lite när jag var hos henne men det hade varit allt. "LOVAR"..



Kram Kram Höres snart

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG va gulligt!!!Evelina hälsar, ska fortsätta läsa bloggen nu.Ha det bäst, hälsa morsan!!!Kram tant Ulrica.