onsdag 9 april 2008

Söndagen!

Hejsan alla fans



Nu e de så att min morsa har varit lat. så jag har inte fått yttra mig här nu på flera dagar. vilket gör att jag nu har massor att berätta för er. vi börjar med söndagen här.



Min mormor susse kom hit med moster Hanna, Dom var här och lekte med mig medans Morfar Leif var uppe i skogen och lekte med sina maskiner



Bara så ni vet kommer jag att var med och hjälpa honom sen att leka med dom maskinerna. hehehe.



Här är bild beviset. jag och mormor susse som leker på golvet, förresten jag älskar fällen...


När vi lekt där en stund och passa morsan på att få städ dile så hon höll på att städa en hel del dammsuga och sådant, När jag skulle SOVA. jag slumra lite men sen kom jag på att jag var hungrig.

Sen var Morsan så trött så jag kom aldrig ut på en promenad den dagen. men det gjorde inte så mycke för jag var ändå lite trött efter lek stunden med mormor Susse.

JAg fick en jätte snygg body som moster hanna valt ut till mig den var grym fick höra på BVC ( BarnaVårdsCentralen) att jag hade en mycke snygg body på mig. samt några kallingar som är grymma med igelkottar och en med mönster. grymma killen e jag..


kram kram

Inga kommentarer: