tisdag 22 april 2008

Hulken e Jag!!

Tjaba alla Fans!

Idag har jag varit på BVC igen hade gått upp till 4625 gr nu. Hulken e jag..... stor och biffig. tror faktiskt att jag skulle klara av att brotta ner farsan snart..

Nej efter det så gick vi ut och gick en runda med tommy och och en vovve som heter Teddy. han var jätte stolt över att han var ute och gick med mig och trippa fram brevid min vagn. Han är en Dvärg Schnauzer. Jag passa på att ta en tupplur i vagnen eftersom morsan och Tommy bara gick och snacka en massa ändå. Dom sa inget intressant i alla fall.

Efter det så gick vi till Mormor susse och hämta bilen. Stackars Mormor Susse är sjuk och moster Hanna med. synd om dom e de. Ont i halsen och förkylda så dom fick inte lov att kela med inte. Suck . Är ju faktiskt lite synd om mig när jg inte kan få så mycke kel som möjligt ju.

Morsan och jag åkte sen till Willys och handla lite behövde lite små saker. Tant Linda jobba och jag fick höra hur söt jag e... Tror hon inte jag vet de och utnyttjar det till max. Har ju alla runt mitt lillfinger nu. hehehe

Nej, äta sen sova så jag får se vad dagen har att ge mig imorgon...

Ha de bäst.

Kram Kram

Inga kommentarer: