onsdag 9 april 2008

Tisdagen

Tjaba


Var bara tvungen att berätta att idag var jag på BVC och det var dax för vägning.

Morsan trodde jag hade gått upp till kanske 3750 möjligen 3850. men jag vägde faktiskt 3940. jag har alltså gått upp nästan etthalvt kilo på en vecka. hehehehe

Jag kommer sluta som en sumobrottare. men morsan var bara glad att jag ökat. börjar få lite dubbelhaka och det har börjat komma lite bebis veck lite var stans nu. mer för morsan att hålla rent. big smile

fick inget bildbevis på vågen tyvärr. sen kan det ju hända att min vikt blir hemlighetstämplad som morsans vikt man vet aldrig.

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gabriel!
Bra att du växer tycker jag men du slår nog inte min dubbelhaka =)
Jag har blivit jättestor tycker mina päron...sist vägde jag nästan 7800g men jag är ju över 5 månader nu! Hoppas vi ses någon gång.. kan ju försöka parera in när min moster ellie är i Mellbystrand!

Ha det så bra!

Kram från Hugo "the boss"