måndag 28 april 2008

Lugn Helg!

Tjaba alla Fans !


Det har varit en lugn helg för min del. Fast Morbor Hampus var här. Han hade faktiskt lite tid att busa med mig emellanåt, när morsan sa till han att han inte fick sitta vid datorn. ;O)


Men moster Hanna och Morbro Love samt Morfar och Mormor susse var alihop ute på vischan i helgen. Dom var i sin stuga längre bort på vägen. Så jag passa ju så klart på att vara där med lite och få en massa gos och bli buren liten. dee ju bara hur skönt smo hlst med nån som går och bär på en ju.

Det roligaste som hände denna helgen var när vi var på väg hem jag och Morsan och gick förbi våra grannar som har en massa Kossor. Just i den hagen som var närmast vägen var fjolåringarna. dom var lite busiga med kan jag berätta. Dom trodde verkligen att Morsan eller Mormor Susse var deras Matmor. hehehe Så dom följde med oss en bit på vägen. jag kan ju lägga till att Mormor Susse är lite rädd för kossor. men det såg verkligen kul ut. titta bara....




Vi skulle bakat i helgen men det hann vi inte med så morsan har lovat att det ska bli nu idag.

Så tills nästa gång

Kram Kram

Inga kommentarer: