lördag 5 april 2008

Vilken Lördag!!

Tjaba tjena alla mina fans!

Idag var jag och Morsan ute på första längre rundan tillsammans med Bil och vagn och hela kittet. Vi dumpa farsan sjuklingen hemma han e riktigt sjuk, hostar och gluffar och yrrar runder imellanåt.
Åter till var vi varit idag morsan och jag. Vi åkte in till Halmstad och hälsa på hos tant louise. Plocka upp henne sen in till stan och gick runder på gatorna där och köpte grejor som sen ska bli någe snyggt till Min nya polare som föddes den 1 April. Linn heter hon för er som inte vet detta. Hon ligger webbisar hennes päron heter Eleonore Edvinsson och Jesper hmmm tror det var Friberg han Hette i efternamn.






Efter att vi shoppat runder där så körde vi åter till tant lousie och morsan och hon passa på att fika och snacka en massa medans jag fick mat mjölk var det som serverades. Sen slumra jag gott i tant louise soffa. Tant lollo här till höger











Den snygga dräkten som jag har på mig idag har jag faktiskt fått av tant Therese. Visst e den snygg..... Jag i tant lollos soffa förresten.








Efter att vi vart hos tant lollo åkte vi inom willys. jag sov fortfarande för jag var helt slut efter att ha gjort halmstad osäkert. vi var även inom Min polare Jonathans mormor i mellby för Jonathan hade lämnat en present till mig där. en skitsnygg handduk som jag kommer prova på måndag kväll när jag ska bada. Tack Jonte..


När vi väl kom hem så var jag fortfarande helt slut så efter att morsan tagit av min mina ytterkläder sov jag så här gott i soffan.
Morsan säger att vi kommer ta det lugnt resten av kvällen och imorgon endast gå ut gå en runda. tror faktiskt att morsan blev lite trött med. hehehe.






Höres mina Fans

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gabriel! Skruttis här...din polare i Malmö :). Vilken fin blogg du har & vad söt du är! Jag skulle gärna lägga en länk till dig men jag vet nog inte hur man gör. Får kanske be min moja prata med ubermegadatasnillet Ellie Holmberg :). Det låter som om du hade det spännande i Halmstad häromdagen, rejva på!! *ler* Hoppas det snart blir sommar så vi kan ses. Du och jag kan råcka fett när våra mojor dricker kaffe. Ha det så bra nu.... Stor kram Skruttis P.S Mitt namn är Marley men mamma gillar Skruttis så hon kallar mig för det ändå... :) Puss puss

Anonym sa...

Hejsan Gabriel, med föräldrar.. :D snygga kläder du har på dig.. Om du vill komma å hälsa på någon dag så glöm inte att dra me dina päron.. :D ha de bra å va rädd om dig, hälsa jessi å åke!