måndag 21 april 2008

Klämma in en hel vecka!

Hejsan alla mina fans!

Jag ser att ni har varit inne och försökt kolla hur jag har det. Jag kan berätta att jag har det bara bra. har haft lite att stå i med en morsa so fyllt 30 bast och massa ställen att besöka. så min "lata" morsa har inte orkat att diktera vad vi har hittat på helt enkelt.

Vi kan ju börja med att morsan fyllde 30 bast i fredags. Av mig fick ho sova hela natten valde att inte vakna och ha mat utan jag åt desto mer sen på morgonen. samt att jag gav henne mitt första riktiga leende till henne i soffan. visst e jag snäll....... Morsan var nöjd så då var jag det med.

Kvällen fira vi med morfar och mormor susse och morsan fick ett köksbord och snygga blommor som ska i krukor i trädgården. samt att dom satt och åt jättegod mat. jag fick smaka sen dagen efter.

På lördagen var vi i Halmstad och jag fick träffa min trolovade Linn. Det var kul och vi gick och shoppade lite i stan när vi ändå var där inne. Fick med mig ett par nya flaskor och en napp som det står rock star på med döskalle, bär sele och babygym. skit schyssta hantlar som jag ska börja lyfta nu och bli världens biff. jag lovar....

Annars har jag mest varit i min baby sitter och studerat när morsan sprungit runder och städat och haft sig. vet ingen som är så vimsig som hon e är dö kul att kolla på. Hon glömmer hälften hon håller på med. hahaha bild bevis här.....
vi har varit ute på en hel del promenader eftersom det har varit så gott väder och jag sover bäst utomhus i en vagn som rör sig. så jag har sett till att morsan kommit ut och fått lite motion. he he he.



Får inte glömma var på liljekvist. ett ställe i Laholm som faktiskt är Sveriges största återförsäljare på Husqvarna.. hehhehe värsta jingeln. nåja, dom fira 25 år så vi var där och kolla läget. käka tårta och snacka lite. fick höra hur söt jag e och sådant.. hehehe är ju värsta snyggingen ju. bildbevis.. Jag och Morsan.. kan ni tänka er att mormor susse lyckades knäppa en bild på henne och mig. jag blev impad. annars är det bara bilder när hon sover eftersom hon smiter undan den lilla ormen


Nej tills nästa gång. Vilket morsan lovar ska bli snart igen och inte att det ska gå nästan en vecka. får ge henne en spark i någonstans så hon skärper sig.

Kram Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, hälsa din matmor att det är amningen som gör henne förvirrad...min är likadan. Hon börjar dock bli bättre.