torsdag 24 april 2008

Stor städ dag!

God Morgon alla Fans
Ligger i soffan just nu och ber morsan säga vad jag ska skriva. viktigt att allt blir rätt liksom.


Igår städa morsan hela dagen. börja lite smått i köket för att sluta ute på våran lilla altan.


Som tur var väckte hon mig inte för jag sov hur gott som helst därute. Nerbäddad i vagnen. mys... Pappa var faktiskt jätte duktigt med och hjälpte morsan lite. Han dammsuga när han kom hem och hjälpte till att bädda rent i sängen. Duktig Pappa. Han kan när han vill men han vill inte gärna erkänna att han är duktig..


Bilden är tagen innan Morsan var färdig därute. hon flytta runder mig x antal gånger innan hon var klar med.



just de jag i helgen när jag var och handla i Halmstad så hitta Farsan världens snyggaste nappflaska till mig. Funderar på att skicka en till Marley i Malmö med om han inte redan har en sådan. Den är ju Snygg alltså. Tror jag skrivit om mina nappflaskor innan var bara tvungen att visa en av dom.
Ni vet grymma killen e ju jag....
Det är förressten Bon Jovi som har designat den. hehehehe coolt va. Hör av dig Marly om du är intresserad. Ska in och handla fler förstår du.

Nej nu ska vi planera in denna dagen jag och Morsan, Hon får ju inte tro att hon kan göra precis som hon vill idag...

Ha de bäst och

Kram Kram

Just de ja, Krya på er Mormor Susse och Moster Hanna. hoppas ni nästan är friska nu så jag kan komma och terrorisera er igen.

Inga kommentarer: