fredag 4 april 2008

Vad trist!!

Hejsan Alla!

Mitt första uttalande kommer nu här genom min mamma!

Mina dagar består mest i att äta och sova just nu men jag har en vaken stund om dagen när morsan har fullt upp med att underhålla mig. ;o) hehehe
Utöver detta har jag min kost som jag håller mig till vilket är mjölk och mjölk och åter lite mjölk eftersom det är visst sådant jag ska äta. Men morsan får inte äta ägg har hon märkt hon höll på att dö när jag la av en brakare. hehehe det var kul att se henne bli grön i ansiktet.
Sen har vi nyaste bilden på mig. Nu ät det mrsan som tagit bilderna och självklart ställt kameran på fel så dom blev lite suddiga, typiskt morsan, men farsan visa henne IGEN... hur man skulle göra.







Ser ni så suddig den blev...


Sen så hade jag besök igår av farbror stefan och kolla vilken söt nalle jag fick av honom. Den e faktiskt större än mig. men jag ska nog växa i kapp den snart bara vänta och se.





sen har jag dressen som jag fått av tant ellie och tant louise på mig. tack så mycke. sitter som en smäck nu. För jag har blivit längre och tyngre så morsan har faktiskt haft lite ont i armen. haha. hon får börja träna nu så hon blir lite starkare tycker jag...


Måste ju visa våran snygga stil vi hade idag när vi vila en stund i eftermiddags. Jag och morsan i sängen här då. vi sov så gott och Farsan som varit hemma från jobbet lyckades med att ta ett foto på oss utan att vi vakna, han ville ha fotobevis på att vi sover likadant sa han. Farsan är sjuk och har feber och ont i halsen så det enda han får göra för morsan just nu är ta kort på mig inte röra och gosa alls. suck!






1 kommentar:

Anonym sa...

Såååååå mysigt ni har det !!! Kan förstå att man vill ha bildbevis på dethär ;)
Kramar från din kompis Kevin i Skummeslöv